0

لاستیک یوکوهاما برای چه ماشین هایی مناسب است؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 5 تير 1401 در ساعت 22 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

لاستیک یوکوهاما برای چه ماشین هایی مناسب است؟

یکی از وسایل اصلی یک خودرو، می توان به لاستیک های آن اشاره کرد. لاستیک های خودرو با توجه به مدل خودرو متغیر است و ابعاد و اندازه های مختلفی دارند. همچنین شرکت سازنده لاستیک ها نیز در کیفیت و کمیت آن تاثیر گذار است. اینکه شرکت از چه موادی برای تهیه لاستیک استفاده کند دارای اهمیت خاصی است.

شرکت های تولید کننده لاستیک معمولا در تهیه لاستیک ها، مواردی همچون نوع خودرو استفاده کننده، شرایط آب و هوایی و ... را مدنظر قرار می دهند. یکی از شرکت هایی که در تولید لاستیک مشهور است شرکت یوکوهاما است. این شرکت توانسته انواع مختلف این لاستیک را تولید کند. اینجا سوال پیش می آید که لاستیک یوکوهاما برای چه ماشین هایی مناسب است؟

شرکت همپا با جمع آوری اطلاعاتی در مورد لاستیک یوکوهاما، در این مقاله می خواهد به افرادی که می خواهند در مورد این لاستیک اطلاعاتی بدست بیاوردند ، راهنمایی کند.

در این نوشته خواهیم خواند :

  • ·        تاریخچه لاستیک یوکوهاما چیست؟
  • ·        لاستیک یوکوهاما دارای چه ویژگی هایی است؟
  • ·        لاستیک یوکوهاما برای چه ماشین هایی مناسب است؟
  • ·        نشانه های تقلبی بودن لاستیک یوکوهاما چیست؟
  • ·        قیمت لاستیک یوکوهاما چقدر است؟
  • ·        سخن پایانی

 

تاریخچه لاستیک یوکوهاما چیست؟

لاستیک یوکوهاما توسط یک شرکت ژاپنی در سال 1917  تولید شد. این شرکت در حال حاضر در توکیو است و دارای 190 نمایندگی فروش در تمام دنیا می باشد. اسم این لاستیک سازی از نام کابل سازی یوکویاما گرفته شده است زیرا در واقع این شرکت از ادغام دو شرکت کابل سازی یوکویاما و شرکت اف گودریچ تاسیس شده است.

در ژاپن، شرکت لاستیک سازی یوکوهاما اولین تولید کننده لاستیک در این کشور می باشد. این شرکت توانسته در این سالها با تولید لاستیک ها با کیفیت و خوب جزء 10 شرکت لاستیک سازی برتر در دنیا می باشد. همچنین شرکت یوکوهاما دارای گواهینامه های استاندارد ISO  است.

 

لاستیک یوکوهاما دارای چه ویژگی هایی است؟

در ادامه این نوشته، مزایای لاستیک یوکوهاما را برایتان شرح می دهیم. از مزایای لاستیک یوکوهاما می توان به کیفیت عالی و استاندارد این لاستیک اشاره نمود. از دیگر ویژگی های لاستیک یوکوهاما موارد زیر می باشد :

-         تولید لاستیک های یوکوهاما با توجه به فناوری های  روز دنیا

-         دارای استاندارد های بین الملی

-         عدم لفزش خودرو در زمستان به دلیل مجهز بودن به گل میخ های فلزی

-         استفاده از لاستیک های دولایه و جلوگیری از ذوب شدن لاستیک در تابستان

-         دارا بودن سابقه استفاده طولانی مدت لاستیک یوکوهاما

-         دارای مقاومت و دوام بالا

-         مصرف سوخت کمتر به دلیل وجود مقاومت غلطشی بالا

-         طراحی منحصربفرد آن برای جلوگیری از اتلاف انرژی

-         انجام آزمایشات فنی و پیشرفته بر روی لاستیک قبل از فروش آن

-         و ...

 

  • ·        لاستیک یوکوهاما برای چه ماشین هایی مناسب است؟

در ابتدا شرکت یوکوهاما، لاستیک های ماشین های سنگین مانند کامیون ها، اتوبوس ها، مینی بوس ها، ماشین های راهسازی و جاده ای را تولید می کرد. به دلیل کیفیت خوب و استاندارد این لاستیک ها، تونست در سالهای بعدی فعالیت خود، جایگاه ویژه ای در صنعت لاستیک سازی بدست بیاورد.

بسیاری از شرکت های خودرو سازی بزرگ مانند آئودی، هوندا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پورشه، تویوتا و فولکس واگن و ... امروزه برای خودرو های خود از لاستیک های یوکوهاما استفاده می کنند. همین امر باعث شده است که این لاستیک نامش در بین لاستیک های برتر جهان قرار بگیرد.

 

 

 

نشانه های تقلبی بودن لاستیک یوکوهاما چیست؟

قطعا وجود داشتن موارد استاندارد در یک لاستیک نشانه اصل بودن آن است. اگر یکی از این موارد در ساخت لاستیک رعایت نشود، می توان به اصل بودن آن شک کرد. اگر در خرید لاستیک دقت کافی را نداشته باشید موجب خسارت های زیادی برای هم خودرو و هم سرنشینان خودرو می گردد.

یکی از نشانه های تشخیص اصل بودن لاستیک یوکوهاما این است که اعدادی است که بر روی تایر نوشته شده است اگر این اعداد ناخوانا باشد یعنی لاستیک تقلبی است. راه دیگر ابعاد لاستیک است،  باید اندازه و ابعاد لاستیک را سنجید. اگر با هم همخوانی نداشته باشند نشان از اصل نبودن لاستیک دارد.

موارد دیگری مانند جنس رویه لاستیک، صاف بودن و بدون عاج، نداشتن علامت استاندارد، قیمت و کیفیت پایین لاستیک نیز نشانه های تقلبی بودن آن است.

 

  • ·        قیمت لاستیک یوکوهاما چقدر است؟

به دلیل تحریم بودن کشور ایران و نوسان قیمت دلار ، نمی توان قیمتی ثابت برای لاستیک های خارجی در نظر گرفت. با بالا و پایین شدن قیمت دلار ، قیمت لاستیک نیز تغییر می کند و نمیتوان قیمت یکسان برای لاستیک یوکوهاما در نظر گرفت.

قیمت لاستیک به شرایط زیادی مانند مسایل گمرک، واردات لاستیک، قیمت دلار، تقاضای لاستیک و ... بستگی دارد. همچنین تاریخ تولید لاستیک نیز نقش اساسی در قیمت لاستیک دارد و میتوان اینگونه نتیجه گیری کرد که قیمت گذاری بر اساس تاریخ تولید لاستیک صورت می گیرد.

 

کلام آخر

در این نوشته لاستیک یوکوهاما معرفی گردید و اطلاعاتی در خصوص این لاستیک در اختیار شما قرار گرفت. حال پس از خواندن این مطلب می توانید یک لاستیک یوکوهاما با توجه به نشانه های اصل بودن آن برای خودرو خود خریداری نمایید.

فروشگاه همپا یکی از نمایندگی های معتبر لاستیک یوکوهاما می باشد که با قرار دادن مدل های مختلف لاستیک یوکوهاما در سایت خود، امکان مطالعه مشخصات فنی هر مدل به همراه قیمت آن را برای مشتریان خود فراهم نمیده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()

با درود و احترام آدرس سایت تغییر پیدا کرده

لطفا برای اطلاع از قیمت ها و تخفیفات به

آدرس https://hampalastik.com/ مراجعه کنین.